środa, 10 sierpnia 2016

Cześć i czołem!
W swoim pierwszym poście chciałam opowiedzieć trochę o sobie i o tym, co będzie główną tematyką bloga :D

Mam na imię Oliwia, mam mnóstwo różnych zainteresowań, jednym z największych jest akwarystyka i terrarystyką. Hoduję ryby i świetnie mi się trzymają :) Moją chlubą jest mój samiec Bojownika Wspaniałego, którego nazywałam Posejdon :) Mam też siedmioletniego Buldożka Francuskiego, który wabi się Jodżi :)

Uczę się języka szwedzkiego, niemieckiego, zaczęłam arabski i niebawem biorę się za włoski :)
Mówię płynnie w języku angielskim, ale chcę osiągnąć w nim najwyższy poziom tj. C2 lub (?) C3.

Fotografuję trochę siebie, tego co mnie otacza i to właśnie nazywam swoją sztuką. Poza tym nagrywam, trochę montuję filmiki i chcę zacząć w końcu stworzyć coś, co mogłoby ujrzeć światła dziennego, mam tu na myśli chociażby krótkometrażowy film.

Moje szuflady pełne są zapisek moich uczuć i przemyśleń, jednak nie mam zamiaru się nimi (zapiskami) z nikim dzielić.
                                                                                                                             



cdn

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz